close

undefined
Dear hardstyle family member,
致親愛的Hardstyle家族的成員們,

Yes, this letter is for you. Remember this picture? It was taken exactly one year ago, a moment in time that changed my life.
對的,這封信是給你們的。還記得這張照片嗎? 恰巧就是去年同一天拍的,一個改變我的人生的時刻。

2014 - I guess it was almost impossible to explain why I left the hardstyle scene to explore the world out there, more so because I didn’t even really know myself what I was looking for yet. Hardstyle was the music I grew up with, making it was the most natural thing to do when I started making music. But my mind has always been curious and adventurous. Thus, at some point, I couldn’t resist the question: “What else is there?”. Like Simba that was given a whole kingdom by birthright but couldn’t resist to go see what lay beyond.
2014
年,我想根本無法解釋為什麼我會離開hardstyle去探索外面的世界,因為當時我根本不清楚我在尋找的到底是什麼。Hardstyle伴隨著我成長,當我開始創作音樂時製作hardstyle是最自然的事。但是我的心靈一直都是充滿好奇與冒險的。
因此,在某個時間點上,我無法抗拒地問自己這個問題還有什麼在那?”
就像辛巴自出生就擁有了整個王國,但他無法自我的出去闖盪,看看進一步的世界。

2016 - I was learning a lot of new techniques as a producer, seeing new places and standing on my own feet, out there in the big bad world. Despite not having found what I was hoping for yet, I was doing pretty well. I thought...
2016
年,我正學習著作為製作人所需的各種新技術,看看許多新的地方,在外面那個又大又糟的世界裡自給自足。儘管還是沒有找到我所期望的東西,我做的還是挺不錯的,我想

When I appeared before you at DefQon.1 2016, I literally broke down. My world fell apart and I saw the bigger picture. Suddenly feeling so tired of going against the stream of my true nature, all the pieces of my puzzle fell together. I had left home only to set out on a journey back to where I started. But now I have been given the answers I was looking for. I did not fall in love with hardstyle just because I grew up with it. It was love at first sight with hardstyle and myself! I fell in love because it was the only music in the world that connected with every part of me that made me human. Raw emotion and energy, uncontaminated and right underneath the surface of our rapidly moving society that consumes everything in its path. It has united people like nothing I have ever seen in my life and it has made even the toughest men shed tears at times, like it did at that moment in time.
當我在DefQon.1 2016上在你們面前出現時,我心死了。我的世界分崩離析並且我也看清了事實。突然之間我感到無比的疲憊去對抗自身天性的脈動,所有我的拼圖的碎片也聚集在一起。我離家只是為了一個回到起點的旅途。但現在我終於得到我所找尋的答案了。我並不只是因為hardstyle伴隨著我長大所以我才如此喜愛它。而是我對hardstyle是一見鍾情的!我之所以如此喜愛它是因為它是世上唯一一種音樂能夠連結我的每一部份使我為人。直白的情感與能量、未經過汙染以及在這個快速變遷的社會表層底下吸收任何阻擋它道路的事物。我從未見過像它這樣聚集群眾的事物,而就算是最硬漢的男人也會為其流淚,就像那個時候一樣。

That day changed me as a person. I no longer felt the need to prove to myself and the world that I could do it all. The illusion that something else better than this is out there evaporated. I made it to the elephant graveyard and back. Thank you for showing me the way home. Thank you for always leaving the door open. I hereby return as a humble member of the community, offering my works, committed to spreading the word.
那天改變了我,我不再感受到需要去向自己與世界證明我辦的到,在外頭有比這更好的幻想也已破滅。我去過谷底也成功地回來,謝謝你們指引我回家的路,謝謝你們總是敞開大門,我以社群中一個小小成員的身分回來,提供我的創作,並保證將hardstyle傳播出去。

“One day, sooner or later, we see this music is our destiny”

總有一天,不管快或慢,我們都將看見Hardstyle就是我們的天命。

 

W

arrow
arrow
    全站熱搜

    希瓦娜斯 天行者 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()